اهمیت آخرین تکنولوژیهای روز در هتلداری به مواردی چون خدمات پرداخت خودکار، تنظیمات محیط سفارشی اتاق، اینترنت اشیا و پیوند دادههای بیسیم میرسد. امروزه، رزرو هتلها به روشهای مدرن و کارآمدی انجام میشود و در این میان، چتباتها و ابزارهای آنلاین به عنوان استانداردی برای تقویت استراتژیهای مدرن مارکتینگ شناخته میشوند.
مهمترین مزیت استفاده از چتبات در هتلداری، توانایی ارائه پاسخ سریع به مشتریان در تمام ساعات شبانهروز است. این روزها، هوش مصنوعی به یکی از جنبههای کاربردی و جذاب تکنولوژیهای مدرن تبدیل شده و در هتلداری، تجربهای روانتر از ارائه خدمات را برای مهمانان فراهم میکند. 🛎️
هوش مصنوعی به مهمانان کمک میکند تا در طول اقامت خود راحتی بیشتری را احساس کنند و همچنین در جمعبندی و تفسیر اطلاعات و دادههای مهمانان کاربرد دارد. علاوه بر این، نقشهبرداری و شناسایی ترجیحات کاربر برای ارائه پکیجهای اقامتی سفارشی از دیگر کاربردهای این دانش نوین در هتلداری است.
